A panasztételi eljárás az eladó általános üzleti feltételeinek része, az Uderman s.r.o., IČO 05503663, DIČ 47485353, IČ DPH: SK2023901110, székhelye: Na Kameni 385/5, 08641 Raslavice, Szlovákia. A központi raktár, ahonnan a csomag elszállításra kerül, Szlovákiában helyezkedik el, mégpedig a Strojnícka utca 7 szám alatt, 080 01 Prešov/Eperjes

A helyes értékeléshez szükséges, hogy az igényelt áruk tiszták, teljesek és megfeleljenek a higiéniai előírásoknak vagy az általános higiéniai elveknek. Az áru használatakor a vevő az általánosan ismert szabályok mellett köteles betartani az áru használatának a garancialevélben vagy az áru használati, használati és gondozási utasításaiban meghatározott feltételeit is. természetes élete.

Nem fogadunk el olyan árut, amelyet a Vevő az Eladó címére utánvéttel küldött. Az eladó fenntartja a jogot, hogy az ilyen küldeményeket utánvéttel ne fogadja el.

1. Panaszok az árukkal kapcsolatban

Termékhiba esetén azonnal panaszt kell tenni (a terméket tovább ne használja), akár az eladó, akár a kijelölt személy részéről.

Panaszát be lehet nyújtani e-mailben, postai úton az Uderman s.r.o. Strojnícka 7, 080 01 Prešov címre vagy telefonon:

A vevő a hibás árut szállítási szolgáltatással reklamációval elküldheti a Strojnícka 7, 080 01 Prešov címre. Abban az esetben, ha a vevő nem tudja biztosítani az áruk eladását az eladó címére, kérheti az árut átvevő kézbesítő szolgálat által egy átvételi szolgáltatást.

Panasz benyújtásához ki kell töltenie és le kell töltenie a mellékelt panasz űrlapot.

Az összes szükséges adat kitöltése után ki kell nyomtatni ezt az űrlapot, és csatolni kell az igényelt áruhoz.

Küldje el az igényelt árut a panasz űrlappal együtt a következő címre:

Cím a csomagok visszaküldésére reklamációként:

Uderman s.r.o, Pesti út.1, Kistokaj, Miskolc – 3553 (Miskolci GLS depó)

2022 Január 1.-től a Pesti úti 1. depó csak GLS futárszolgálattal feladott csomagokat vesz át!

Ha nincs lehetősége saját maga elküldeni a csomagot a GLS-el, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, amely örömmel küld Önnek futárt a csomagért. Standard méretű csomag ára 2800Ft/csomag.

A csomagfeladásakor kérem ügyeljen arra, hogy a cégünk neve (Uderman s.r.o.) megtalálható legyen a csomagon és a feladóvevényen is, a címzett név alatt. Ez azért szükséges, hogy minél hamarabb megtaláljuk a csomagját a depóban. Ha nem írná rá a csomagra a cégünk nevét, a csomag elveszhet.

Az áru átvizsgálását követően az Eladó meghatározza a panasz kezelésének módját, és haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt.

A fogyasztó panaszt nyújthat be az eladó bármely telephelyén, ahol a panasz beérkezése lehetséges az eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében, vagy a kijelölt személynél, aki köteles a panaszt kezelni.

A vevő tisztában van azzal, hogy ha nem szállítja le az igényelt árut, beleértve az összes leszállított tartozékot, akkor a vevő szerződéstől való elállása esetén a vevő visszatéríti a vételárat a leszállítatlan kiegészítők árával csökkentve.

FIGYELEM!

Az anyag kopása vagy felhasználása nem minősül hibának. Nem hiba, ha az eladott cikk jellegéből következik, hogy élettartama rövidebb, mint a jótállási idő, és ha egy ilyen termék rendes használata esetén a garanciaidő lejárta előtt teljesen elhasználódott.

2. A szerződés elállása

Ha nem elégedett a kapott áruval, a vásárlástól számított 14 napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől, és az árut indoklás nélkül visszaküldheti.

Szükséges kitölteni a szerződés elállási űrlapját, és azt az áruval együtt elküldeni a címünkre:

Cím a csomagok visszaküldésére elálláskor:

Uderman s.r.o, Pesti út.1, Kistokaj, Miskolc – 3553 (Miskolci GLS depó)

2022 Január 1.-től a Pesti úti 1. depó csak GLS futárszolgálattal feladott csomagokat vesz át!

Ha nincs lehetősége saját maga elküldeni a csomagot a GLS-el, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, amely örömmel küld Önnek futárt a csomagért. Standard méretű csomag ára 2800Ft/csomag.

A csomagfeladásakor kérem ügyeljen arra, hogy a cégünk neve (Uderman s.r.o.) megtalálható legyen a csomagon és a feladóvevényen is, a címzett név alatt. Ez azért szükséges, hogy minél hamarabb megtaláljuk a csomagját a depóban. Ha nem írná rá a csomagra a cégünk nevét, a csomag elveszhet.

Utánvéttel küldött árut nem fogadunk el. Kérjük, gondosan csomagolja be az árut, hogy szállítás közben ne sérüljenek meg. Miután megkaptuk a sértetlen árut, pénzét 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megadott számlaszámra.

  • Áru jótállás igénylés

Az igényelt árukat alaposan rögzíteni kell a szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében, a csomagot jól láthatóan "PANASZ" felirattal kell ellátni, és tartalmaznia kell: a bejelentett árut (beleértve a teljes tartozékokat is), javasoljuk, hogy csatolja a vásárlási bizonylat másolatát, a hiba részletes leírását és elegendő elérhetőségű vevő (főleg visszaküldési cím és telefonszám). A fentiek nélkül lehetetlen azonosítani az áruk eredetét és hibáit. Ezt az eljárást a vevő fogyasztó számára is ajánlják, hacsak a fenti tényeket másként nem bizonyítja és igazolja. Javasoljuk továbbá a panasz kezelésének szükséges módjának kiválasztását (javítás, jóváírási nyilatkozat cseréje).

A vállalat Uderman s.r.o. azonnal tájékoztatja a Vevőt telefonon vagy bármilyen más formában, amely tájékoztatja a Vevőt az áru állapotáról. Az információk tartalmazzák a panasz beérkezésének dátumát, milyen árukra panaszkodnak, mikor és hol vásárolták az árukat, mi a hiba és milyen áron vásárolták az árut. Ha a vevő az áru hibájára panaszkodik, az eladó megfelelően ellenőrzi a panaszt, és nehéz esetekben 3 napon belül azonnal dönt annak kezeléséről. Az eladó a panasztől számított 30 napon belül kezeli a panaszt.

A panasz benyújtásának határideje

Ha a panaszt javítással látják el, a garanciális idő a panasztól a napig meghosszabbodik, amikor a fogyasztó köteles átvenni az árut a javítást követően, még akkor is, ha ezt még nem tette meg. Ha a panasz új áruk cseréjével van felszerelve, akkor az új jótállási idő az áru leszállításának napjától, ill. elküldték a vevőnek. Ha a hibás árukra a garanciális időszak alatt nem nyújtanak be igényt, akkor a hibáért való felelősség lejár. A vevőt a panasz rendezése után személyesen, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk.

Garancia

Az eladó felelős az áru hibáért az áru vevő általi kézhezvételétől számított 24 hónapig